[ROZSTRZYGNIĘTO] Adiunkt – nauki o zdrowiu 2
Informacja o wyniku konkursu na stanowisko – zobacz
INSTYTUCJA: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
MIASTO: Chełm
STANOWISKO: Adiunkt
GRUPA: pracownik dydaktyczny
DYSCYPLINA NAUKOWA: nauki o zdrowiu
DATA OGŁOSZENIA: 28.05.2021 r.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 28.06.2021 r.
LINK DO STRONY: https://bip.pwszchelm.edu.pl/oferty-pracy/
SŁOWA KLUCZOWE: adiunkt, nauki o zdrowiu
OPIS
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 85 z późn. zm.).
Kandydaci powinni:
- posiadać prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza;
- posiadać tytuł zawodowy mgr pielęgniarstwa;
- posiadać stopień doktora nauk o zdrowiu;
- posiadać udokumentowany staż w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej minimum 2 lata;
- posiadać dorobek naukowy z zakresu nauk o zdrowiu;
- posiadać doświadczenie zawodowe zdobyte poza uczelnią wyższą w instytucjach związanych z ochroną zdrowia;
- mieć możliwość zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, jako podstawowym miejscu pracy;
- znać język obcy, preferowany język angielski;
- posiadać umiejętności biegłej obsługa komputera, w tym znajomości aplikacji do prowadzenia zajęć dydaktycznych na odległość.
Wymagane dokumenty:
- Podanie do J.M. Rektora PWSZ w Chełmie o zatrudnienie;
- Życiorys zawodowy;
- Kwestionariusz osobowy;
- Dokumenty potwierdzające wykształcenie i posiadane kwalifikacje (wykaz dorobku naukowego, oświadczenia oraz odpisy lub kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem);
- Zobowiązanie do podjęcia pracy w PWSZ w Chełmie jako podstawowym miejscu pracy;
- Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 85 z późn. zm.);
- Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych/RODO).
Klauzula informacyjna:
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), zwanego dalej RODO, informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie z siedzibą przy ul. Pocztowej 54, 22-100 Chełm, adres e-mail: rektorat@pwsz.chelm.pl, tel. (82) 565 88 95.
- W Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie funkcjonuje Inspektor Ochrony Danych, nadzorujący prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@pwszchelm.edu.pl, tel. 665 170 003 lub pod adresem Inspektor Ochrony Danych ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm.
- Osoba przystępująca do rekrutacji ma obowiązek podania danych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu Pracy oraz przepisów szczególnych dotyczących zatrudnienia na danym stanowisku. Podanie danych w zakresie szerszym niż wynika to z przepisów jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych są przepisy prawa oraz zgoda, w odniesieniu do danych wykraczających poza obszar wynikający z przepisów.
- Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa lub w przypadku, gdy Uczelnia powierzy podmiotom trzecim przetwarzanie tych danych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
- Dane będą przetwarzane w okresie rekrutacji, zaś w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, do czasu wniesienia ewentualnego sprzeciwu, lub wycofania zgody, a po tym czasie dla celów archiwalnych, jak również dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, jak również prawo do przenoszenia danych.
- Wniesienie żądania usunięcia danych lub cofnięcie zgody na przetwarzanie danych
w trakcie procesu rekrutacji jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Chełmie. - Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych.
- Dane osobowe nie będą przedmiotem automatycznego podejmowania decyzji ani profilowania.
- Szczegółowe prawa osoby jak i definicje poszczególnych terminów związanych z ochroną danych osobowych, określa RODO.
Zgłoszenia wraz z dokumentami należy przesłać do dnia 28.06.2021 r. (decyduje data wpływu do Uczelni) na adres:
Kancelaria Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie
ul. Pocztowa 54
22-100 Chełm
z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Adiunkt – nauki o zdrowiu 2”
Ilość etatów: 1.
Konkurs zostanie rozstrzygnięty do dnia 30.06.2021 r.
Planowany termin zatrudnienia: 01.07.2021 r.
PWSZ w Chełmie zastrzega sobie prawo zamknięcia konkursu bez wyłonienia kandydata.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej z wybranymi kandydatami.
Wygranie konkursu nie stanowi gwarancji zatrudnienia.
PWSZ w Chełmie nie zapewnia zakwaterowania.
Załączniki
Informacja 13.2021 | 152,01 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
R-DK.1102.13.2021 | 224,43 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
Kwestionariusz osobowy | 14,00 KB (docx) | Pobierz załącznik |
Kwestionariusz_osobowy_w_pdfie | 180,64 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
Oświadczenie Art. 113 | 133,26 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
Oświadczenie RODO 2020 | 100,44 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
Zobowiązanie_podstawowe_miejsce_pracy | 163,77 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
- Wytwarzający / odpowiadający:Dział Kadr
- Stanowisko:
- Czas wytworzenia:
- Udostępniający
- Stanowisko: