Przedmiot zamówienia | Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w roku akademickim 2020/2021 semestr letni |
Rodzaj ogłoszenia | ogłoszenie o zamówieniu |
Tryb zamówienia | tryb podstawowy art.275 ust.1 |
Ogłaszający | Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie |
Województwo | lubelskie |
Ulica | Pocztowa |
Numer budynku | 54 |
Publikacja | Od 2021-03-03 do 2021-04-30 |
Termin składania ofert | 2021-03-11 12:00:00 |
Numer zgłoszenia | K-ZP.251.17.2021 |
Kod CPV | 8030000-7 |
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktyk zawodowych dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w roku akademickim 2020/2021 semestr letni.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na siedem części.
Opis części zamówienia:
Część nr 1: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne – 40 godzin dla 1 grupy.
Część nr 2: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne – 40 godzin dla 1 grupy.
Część nr 3: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne – 40 godzin dla 1 grupy.
Część nr 4: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne – 40 godzin dla 1 grupy.
Część nr 5: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne – 40 godzin dla 1 grupy.
Część nr 6: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne – 40 godzin dla 1 grupy.
Część nr 7: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne – 40 godzin dla 1 grupy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia oraz na dowolna liczbę grup w ramach części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zawarty została w Załączniku nr 2 do niniejszej SWZ.
Załączniki
Ogłoszenie o zamówieniu | 135,74 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA | 415,10 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
Załącznik nr 1 – Projektowane postanowienia w spr. zam. publicznego | 366,37 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
Załącznik nr 2 Opis przedmiotu zamówienia_1 | 298,09 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
Załączniki nr 3-5 do SWZ | 26,29 KB (docx) | Pobierz załącznik |
info z sesji otwarcia | 145,45 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY | 508,23 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
Ogłoszenie o wyniku postępowania | 154,56 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
- Wytwarzający / odpowiadający:Magdalena Nowicka
- Stanowisko:Kierownik
- Czas wytworzenia:03/03/2021
- UdostępniającyMagdalena Nowicka
- Stanowisko: Kierownik