Przedmiot zamówienia Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w roku akademickim 2020/2021 semestr letni
Rodzaj ogłoszenia ogłoszenie o zamówieniu
Tryb zamówienia tryb podstawowy art.275 ust.1
Ogłaszający Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
Województwo lubelskie
Ulica Pocztowa
Numer budynku 54
Publikacja Od 2021-03-03 do 2021-04-30
Termin składania ofert 2021-03-11 12:00:00
Numer zgłoszenia K-ZP.251.17.2021
Kod CPV 8030000-7
image_pdfimage_print

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktyk zawodowych dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w roku akademickim 2020/2021 semestr letni.

Przedmiot zamówienia podzielony jest na siedem części.

Opis części zamówienia:

Część nr 1: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne –  40 godzin dla 1 grupy.

Część nr 2: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne –  40 godzin dla 1 grupy.

Część nr 3: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne –  40 godzin dla 1 grupy.

Część nr 4: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne –  40 godzin dla 1 grupy.

Część nr 5: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne –  40 godzin dla 1 grupy.

Część nr 6: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne –  40 godzin dla 1 grupy.

Część nr 7: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne –  40 godzin dla 1 grupy.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia oraz na dowolna liczbę grup w ramach części.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zawarty została w  Załączniku nr 2 do niniejszej SWZ.

 

Załączniki

Ogłoszenie o zamówieniu 135,74 KB (pdf) Pobierz załącznik
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 415,10 KB (pdf) Pobierz załącznik
Załącznik nr 1 – Projektowane postanowienia w spr. zam. publicznego 366,37 KB (pdf) Pobierz załącznik
Załącznik nr 2 Opis przedmiotu zamówienia_1 298,09 KB (pdf) Pobierz załącznik
Załączniki nr 3-5 do SWZ 26,29 KB (docx) Pobierz załącznik
info z sesji otwarcia 145,45 KB (pdf) Pobierz załącznik
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY 508,23 KB (pdf) Pobierz załącznik
Ogłoszenie o wyniku postępowania 154,56 KB (pdf) Pobierz załącznik
  • Wytwarzający / odpowiadający:Magdalena Nowicka
  • Stanowisko:Kierownik
  • Czas wytworzenia:03/03/2021
  • UdostępniającyMagdalena Nowicka
  • Stanowisko: Kierownik

Rejestr zmian