Przedmiot zamówienia | Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotów Podstawy pielęgniarstwa oraz Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w roku akademickim 2020/2021 semestr letni |
Rodzaj ogłoszenia | ogłoszenie o zamówieniu |
Tryb zamówienia | tryb podstawowy art.275 ust.1 |
Ogłaszający | Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie |
Województwo | lubelskie |
Ulica | Pocztowa |
Numer budynku | 54 |
Publikacja | Od 2021-04-21 do 2021-07-31 |
Termin składania ofert | 2021-04-29 12:00:00 |
Numer zgłoszenia | K-ZP.251.29.2021 |
Kod CPV | 80300000-7 |
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktyk zawodowych dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w roku akademickim 2020/2021 semestr letni.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na siedem części.
Opis części zamówienia:
Część nr 1: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Podstawy pielęgniarstwa – 120 godzin dla 7 grup.
Część nr 2: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Podstawy pielęgniarstwa – 120 godzin dla 5 grup.
Część nr 3: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Podstawy pielęgniarstwa – 120 godzin dla 2 grup.
Część nr 4: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie – 20 godzin dla 7 grup.
Część nr 5: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie – 20 godzin dla 7 grup.
Część nr 6: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie – 20 godzin dla 7 grup.
Część nr 7: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie – 20 godzin dla 7 grup.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia oraz na dowolna liczbę grup w ramach części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zawarty została w Załączniku nr 2 do niniejszej SWZ.
Załączniki
Ogłoszenie o zamówieniu | 122,27 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA | 413,70 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
Załącznik nr 1 – Projektowane postanowienia w spr. zam. publicznego | 365,36 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
Załącznik nr 2 Opis przedmiotu zamówienia_OP | 277,74 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
Załączniki nr 3-5 do SWZ | 27,59 KB (docx) | Pobierz załącznik |
info z sesji otwarcia | 137,72 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
Ogłoszenie o wyborze oferty | 503,01 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
Ogłoszenie o wyniku postępowania | 150,05 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
- Wytwarzający / odpowiadający:Magdalena Nowicka
- Stanowisko:Kierownik
- Czas wytworzenia:21/04/2021
- UdostępniającyMagdalena Nowicka
- Stanowisko: Kierownik