Instruktor – nauki o zdrowiu 6
INSTYTUCJA: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Chełmie
MIASTO: Chełm
STANOWISKO: Instruktor
GRUPA: pracownik dydaktyczny
DZIEDZINA NAUKOWA: nauki medyczne i nauki o zdrowiu
DYSCYPLINA NAUKOWA: nauki o zdrowiu
DATA OGŁOSZENIA: 10.12.2025 r.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 09.01.2026 r.
LINK DO STRONY: https://bip.panschelm.edu.pl/oferty-pracy/
SŁOWA KLUCZOWE: instruktor, nauki o zdrowiu
OPIS
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w Ustawie z dnia Ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571).
Kandydaci powinni:
- Posiadać tytuł zawodowy magistra położnictwa.
- Posiadać aktualne prawo wykonywania zawodu położnej.
- Posiadać specjalizację w dziedzinie pielęgniarstwa ginekologiczno-położniczego.
- Posiadać udokumentowaną praktykę zawodową minimum 2 lata w podmiotach wykonujących działalność leczniczą.
- Mieć możliwość zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy jako podstawowym miejscu pracy.
- Mieć możliwość prowadzenia zajęć praktycznych z przedmiotu „Rehabilitacja w położnictwie, neonatologii i ginekologii” oraz „Neonatologii i opieki neonatologicznej” dla studentów PANS w Chełmie kierunku Położnictwo na terenie Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie.
- Władać biegle językiem polskim.
- Wykazywać dyspozycyjność pozwalającą na wykonywanie pracy w terminach wyznaczonych harmonogramem zajęć dydaktycznych i prac organizacyjnych.
- Posiadać umiejętności biegłej obsługi komputera w tym znajomości aplikacji do prowadzenia zajęć dydaktycznych na odległość.
Wymagane dokumenty:
- Podanie do J.M. Rektor PANS w Chełmie o zatrudnienie;
- Życiorys zawodowy;
- Kwestionariusz osobowy;
- Dokumenty potwierdzające wykształcenie i posiadane kwalifikacje (wykaz dorobku naukowego, oświadczenia oraz odpisy lub kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem);
- Zobowiązanie do podjęcia pracy w PANS w Chełmie jako podstawowym miejscu pracy;
- Oświadczenie dyrektora podmiotu leczniczego.
- Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 113 Ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571);
- Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych/RODO)
- Oświadczenie odnośnie nepotyzmu.
- Oświadczenie o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art.189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 383) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii
(tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1939 z poźn. zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego. - Oświadczenie dotyczące funkcjonowania w Uczelni procedury zgłoszeń wewnętrznych i podejmowania działań następczych.
Klauzula informacyjna:
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), zwanego dalej RODO, informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Chełmie z siedzibą przy ul. Pocztowej 54, 22-100 Chełm, adres e-mail: rektorat@panschelm.edu.pl, tel. 82 565 88 95.
- W Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie funkcjonuje Inspektor Ochrony Danych, nadzorujący prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@panschelm.edu.pl, 665 170 003 lub pod adresem Inspektor Ochrony Danych ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm.
- Osoba przystępująca do rekrutacji ma obowiązek podania danych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu Pracy oraz przepisów szczególnych dotyczących zatrudnienia na danym stanowisku. Podanie danych w zakresie szerszym niż wynika to z przepisów jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych są przepisy prawa oraz zgoda, w odniesieniu do danych wykraczających poza obszar wynikający z przepisów.
- Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa lub w przypadku, gdy Uczelnia powierzy podmiotom trzecim przetwarzanie tych danych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
- Dane będą przetwarzane w okresie rekrutacji, zaś w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, do czasu wniesienia ewentualnego sprzeciwu, lub wycofania zgody, a po tym czasie dla celów archiwalnych, jak również dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
- Wniesienie żądania usunięcia danych lub cofnięcie zgody na przetwarzanie danych w trakcie procesu rekrutacji jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Państwową Akademię Nauk Stosowanych w Chełmie.
- Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych.
- Dane osobowe nie będą przedmiotem automatycznego podejmowania decyzji ani profilowania.
- Szczegółowe prawa osoby jak i definicje poszczególnych terminów związanych z ochroną danych osobowych, określa RODO.
Procedura zgłoszeń wewnętrznych i podejmowani działań następczych:
Informujemy, iż zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. poz. 928), w Uczelni obowiązuje procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych:
https://panschelm.edu.pl/procedura-zgloszen-wewnetrznych-i-podejmowania-dzialan-nastepczych/
Zgłoszenia wraz z dokumentami należy przesłać do dnia 09.01.2026 r. (decyduje data wpływu do Uczelni) na adres:
Kancelaria Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
Pocztowa 54
22-100 Chełm
z dopiskiem „Konkurs na stanowisko instruktor – nauki o zdrowiu 6”
Ilość etatów: 1 etat.
Konkurs zostanie rozstrzygnięty do dnia 30.01.2026 r.
Planowany termin zatrudnienia: 25.02.2026 r.
PANS w Chełmie zastrzega sobie prawo zamknięcia konkursu bez wyłonienia kandydata.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej z wybranymi kandydatami.
Wygranie konkursu nie stanowi gwarancji zatrudnienia.
PANS w Chełmie nie zapewnia zakwaterowania.
Załączniki
| R-DK.110.29.2025 | 191,01 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
| R-DK.110.29.2025 – nepotyzm | 160,29 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
| Kwestionariusz-dla-KANDYDATA | 182,07 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
| Oświadczenie_podstawowe_miejsce_pracy | 157,63 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
| oświadczenie dyrektora podmiotu leczniczego wzór | 84,41 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
| Oświadczenie_o_spełnianiu_wymogów_art.113 | 157,24 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
| Informacja_RODO | 378,08 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
| Zapytanie KRK | 148,94 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
| Oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą zgłoszeń wewnętrznych i podejmowania działań następczych | 88,50 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
- Wytwarzający / odpowiadający:Dział Kadr
- Stanowisko:
- Czas wytworzenia:10/12/2025
- Udostępniający
- Stanowisko:


