Przedmiot zamówienia | Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w roku akademickim 2020/2021 semestr letni |
Rodzaj ogłoszenia | ogłoszenie o zamówieniu |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Ogłaszający | Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie |
Województwo | lubelskie |
Ulica | Pocztowa |
Numer budynku | 54 |
Publikacja | Od 2021-03-03 do 2021-04-30 |
Termin składania ofert | 2021-03-11 12:00:00 |
Numer zgłoszenia | K-ZP.251.16.2021 |
Kod CPV | 80300000-8 |
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie praktyk zawodowych dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w roku akademickim 2020/2021 semestr letni.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na siedem części.
Opis części zamówienia:
Część nr 1: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia internistyczne – 40 godzin dla 1 grupy.
Część nr 2: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia internistyczne – 40 godzin dla 1 grupy.
Część nr 3: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia internistyczne – 40 godzin dla 1 grupy.
Część nr 4: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia internistyczne – 40 godzin dla 1 grupy.
Część nr 5: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia internistyczne – 40 godzin dla 1 grupy.
Część nr 6: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia internistyczne – 40 godzin dla 1 grupy.
Część nr 7: przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia internistyczne – 40 godzin dla 1 grupy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia oraz na dowolna liczbę grup w ramach części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części zawarty została w Załączniku nr 2 do niniejszej SW
Załączniki
Ogłoszenie o zamówieniu | 135,73 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA | 415,18 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
Załącznik nr 1 – Projektowane postanowienia w spr. zam. publicznego | 366,35 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
Załącznik nr 2 Opis przedmiotu zamówienia | 298,27 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
Załączniki nr 3-5 do SWZ | 26,18 KB (docx) | Pobierz załącznik |
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowaniu | 169,60 KB (pdf) | Pobierz załącznik |
- Wytwarzający / odpowiadający:Magdalena Nowicka
- Stanowisko:Kierownik
- Czas wytworzenia:03/03/2021
- UdostępniającyMagdalena Nowicka
- Stanowisko: Kierownik