Ogłoszenie o pracę – Pracownik administracyjno-biurowy

PWSZ w Chełmie zatrudni osobę do pracy w charakterze pracownika administracyjno-biurowego

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • kompleksową i profesjonalną organizację pracy biura;
  • prowadzenie kalendarza spotkań;
  • przygotowywanie pism, dokumentów, raportów, prezentacji;
  • prawidłowy obieg dokumentacji;
  • organizację, koordynację i obsługę spotkań;
  • dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • umiejętność biegłego tworzenia oraz redagowania pism;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Windows, MS Office) oraz urządzeń biurowych;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • bardzo dobra organizacja pracy;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • dokładność, punktualność;
  • prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy: interesującą pracę, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
i zdobywania nowych doświadczeń.

 

Oferty pracy (list motywacyjny, życiorys wraz ze zdjęciem oraz klauzulę informacyjną RODO), należy składać za pośrednictwem poczty z dopiskiem „Oferta pracy pracownik administracyjno – biurowy”, lub w Dziale Kadr PWSZ w Chełmie, ul. Pocztowa 54 pok. 108, 22-100 Chełm do dnia 30-06-2020 r.

 

PWSZ w Chełmie zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej
z wybranymi kandydatami.