Ogłoszenie o pracę – Pracownik administracyjno-biurowy
PWSZ w Chełmie zatrudni osobę do pracy w charakterze pracownika administracyjno-biurowego
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
- kompleksową i profesjonalną organizację pracy biura;
- prowadzenie kalendarza spotkań;
- przygotowywanie pism, dokumentów, raportów, prezentacji;
- prawidłowy obieg dokumentacji;
- organizację, koordynację i obsługę spotkań;
- dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- umiejętność biegłego tworzenia oraz redagowania pism;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Windows, MS Office) oraz urządzeń biurowych;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- umiejętność pracy w zespole;
- dokładność, punktualność;
- prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy: interesującą pracę, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
i zdobywania nowych doświadczeń.
Oferty pracy (list motywacyjny, życiorys wraz ze zdjęciem oraz klauzulę informacyjną RODO), należy składać za pośrednictwem poczty z dopiskiem „Oferta pracy pracownik administracyjno – biurowy”, lub w Dziale Kadr PWSZ w Chełmie, ul. Pocztowa 54 pok. 108, 22-100 Chełm do dnia 30-06-2020 r.
PWSZ w Chełmie zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej
z wybranymi kandydatami.